excellent

semalam pukul 2.06pm
aku email deputy dean (postgraduate) fac aku..

Dear AP Dr. ***,

I am a master student at *** and currently doing a research about ***.

My research is about ***.
So I have proposed a specific ***.

I would like to do an interview with you regarding this matter. Hope you may specify a suitable date and time.

Thank you very much.

Mahathir WGA08****


then, 7.58pm dia replied


Dear Mahathir,

Excellent !

Come by on Monday. Or call me at 03-*** (speak to *** if I am not in) to set up a mutually convenient time to meet.

Best wishes,

***

ok memg laa aku suke bleh interview dgan die, bukan mcm sesetengah lecturer yg x abes2 bz xleh buat interview kan..deputy dean pon bleh luangkan mase utk interview

tp bile die kate EXCELLENT tue mcm agak nightmare..kenape excellent? terus aku jdik takut..fobia..maybe die tertarik ngan research aku...ok itu mcm petanda menakutkan...takut research aku akan diberikan lebih perhatian..mksudnye kene buat btol2..xleh main2 =p

ntah ape2 madey nih

currently listening to: close by westlife

4 comments:

Suhaidi Omar said...

ko mmg ntah ape2.. haha

madey said...

@_@

mizan said...

ok la tu
dpt excellent
so mksd die ko x bole mngecewakan die..

madey said...

mudah2an die x kecewa laa kan..haha